Vahetasin kõik laagrid tagasillas uute vastu aga ikka tegi häält, siis hakkasin asja uurima ja selgus, et tegemist ei olegi raketi teadusega. Sama põhimõte kehtib ka väiksema tagasilla puhul
Ehk kõigepeal tuleb teo võllile laagrite vahele osta kindlasti ka uus vaheseib millega antakse laagrile eelpinge. Võib muidugi kasutada ka mitte kokku surutavat seibi aga antud tagasilla puhul on see keerulisem (aga mitte võimatu loomulikult). See eelpinge peab olema siis uute laagrite puhul 0.23 - 0.29 kg.m (2,26 – 2,85 Nm) ja vanade laagrite puhul 0.14 - 0.21 kg.m (1,37 – 2,06 Nm). Lihtsalt pingutad mutrit seni kuni võll hakkab raskemalt ringi käima. Loomulikult ettevaatlikult pinget lisades ja vahepeal kontrollides kuni õige jõu saavutamiseni.
Selleks tellisin välismaalt endale lihtsa tööriista
Kui see osa on tehtud siis tuleb teovõlli ja hammasratta vaheline lõtk paika panna. Kui see komplet läheb normaalse pingega tagsilda sisse siis on vajalik laagrite all olevad seibid tõsta vastavalt vajadusele ühelt poolt teisele kuni on saavutatud õige lõtk.
Antud tagasilla puhul on see lõtk 0,005 - 0,008 in (0,127 – 0,203 mm)
See eeldab muidugi korduvat hammasratta sisse ja välja paigaldamist aga natuke on vaja ju vaeva ka näha. Tulemuseks praktiliselt hääletu tagasild
Mingi aeg peaks valmis saama ka tõlge hooldusjuhendist, siis on veel lihtsamalt arusaadav kuna jutu kõrval ka skeemid.
Kui kellelgi huvi, siis võin juhendada ja vajadusel ka tööriistu laenata. Mis muud kui käed õliseks!