Postitas Tom » 04 Dets 2017, 16:51
Värskendaks teemat natuke.
Proovisin eile õhtul oma värskelt soetatud 74' Taunusele hääled sisse panna, aga peale kahe turtsatuse ei toiminud midagi (eetriga). Küünlaga otse poolist sädet taga ajades see õnnestus, aga oli teine üsna nõrgake ja korrapäratu (võimalik, et ka klapikambrikaanelt ei saanud piisavalt massi, jagaja kontakt kutu vms). Edasi tutkides avastasin, et süütepooli + terminalilt jooksis lisaks ballasttakistisse minevale veel üks juhe geneka ja starteri vahelisele alale ning rippus seal rõõmsalt. Geneka ergutuse juhet on mingil põhjusel jätkatud ning liitekoht oli isoleerimata. Kui reaalne on, et see juhe võis olla sinna ühendatud? Muud kohta ei suutnud tuvastada, sest juhtme otsas olev ümar ise pressitud pesa ei istu mujale (ka mitte tõmberelee + klemmi otsa). Ilmselt on see ka põhjus miks auto käivituda ei suuda.
Tegemist on 1.6 mootoriga ja tõenäoliselt kontaktidega süüde (unustasin süveneda kui rootorit näppisin), sest ei tuvastanud kommutaatorit. Küünlajuhtmed on sisuliselt uued, kaas ja rootor kulumisjälgedeta. Küünlad on NGK toodang ja üsna viisakad. Kere massid said puhastatud ja peale seda ärkasid pooled vidinad ning tuled autos ellu.
Oskab keegi nõu anda või enda 1.6 kone süütemajandusest pilti teha ning kirjeldada mis juhe kuhu jookseb? Kas süütelukust tulev ahel käib läbi armatuuris oleva aku tule? Küsin, sest tulemüürist tulevas kimbus on paar ära lõigatud juhet ning süüte sisse keeramisel on kelladeplokk pime. Sees olevat süüdet reedavad ainult tööle hakkav salongi vent ja tuhatoosi valgus.
PS: Testimiseks on veel olemas 83 aasta karpaga 2.0 Sierra süütepool mis tuli sõitvalt autolt. Pean mõlemal takistused igaks juhuks ära mõõtma.
Tom