Jahutame!
...sisselaskegaasid vahejahuti näol:
(Db-Hp`st miski hiinakas)
Selle paika nudimine oli mõnus ajaviide...
Oleks võind ka muidugi alla, esipõlle sisse aretada selle, a tahtsin rohkem varjatud olekut.
Now you see me:
Now you dont
Mootorijahutuseks valisin sierra radika mõõdu järgi enamvähem sarnase cm2 pinnaga Mercedese C-klassi radika Laki Autost.
Sierra radikas on veidi lai kahjuks, sestap sai seda teed mindud:
Mootori poolele kruvisin Db-Hp`st soetatud ventika. Kuradi täpselt istub:
Õige täpselt mahtus kogu majandus ära jälle..ventika ja veepumba rihmaseibi vahel on ehk 1,5cm:
Kuna mersu peal on see radikas nagu paljudel uuematel autodel nn "klick in" lahendusega, siis sai siin kasutatud erinevat kraami varia valdkonnast.
Näiteks alumine toetav konstruktsioon on mingi alumiiniumrelss..ja ülevalt kinnitused tegin laste jalgratta abirataste kronsteinidest
Paisupaaki viiva vooliku lõikasin pooleks ja kasutasin pikendusena valamu alt pärineva kroomitud toru..
Turbost vahejahutisse minev kroom toru oli päriselus kontori laua jalg
Aga lõppeks kui vollad/jullad kõik igalpool küljes siis hakkas asi välja nägema umbes niimoodi:
Ahjaa, turboõlitus tuli rõhuanduri alt kolmikuga:
Õli tagasivoolust oli juttu juba eelpool. Niipalju veel, et volvo enda tagasivoolutoru muidugi mulle ei sobinud, seega lõikasin selle pooleks ja panin vahele kuumakindla õlivooliku.
Kütuse etteande eest vastutab Walbro paagiväline pump,
käsitööna valminud alumiinium paak soetatud Andreselt:
Kütuse pealevooluks vedasin põhja alla 8mm vasktoru, tagasivool toimub auto enda originaaltrassipidi.
Kütusepihustid läksid ka loomulikult vahetusse,
ideaalselt paika sobivad on Siemens Deka 630cc pihustid saabi pealt:
Vanad pontsakad originaalid:
Vs. uued ja saledad: