Leht 1 koguhulgast 1

Ford Taunus '75 (73) 2d

PostitusPostitatud: 16 Jaan 2012, 05:56
Postitas Andy21
Ostsin kasutaja "hawker" sõiduki.

Ullult sooviks nõu saada. :D

Sain siis kaasa 2.9 cologne koos MT-75 kastiga.
Hetkel on liivapritsiks ettevalmistatud, aga juba reedest saadik on jama olnud treila sebimisel.
Samas kas üldse on mõtet enne liivapritsi viia kui mootor pole peale sobitatud.
Muidugi on probleem ka mootori saamisel passi. Isiklikult on siiber pudeli-ülevaatustest ja radari-all sõitmisest.
ARK'is uurisin siis soovitati mootori kood üles otsida ja sellega avaldus teha. Aga kui mootor siis vastavalt 30%, 20% ja 10% rohekm erineb on kindlalt vaja ülikallist ekspertiisi mis ei pruugi ka oodatud vastust anda.
Mõtlesin ka 2.9 v6 colognest loobumisest ja üritada 2.0 v6'ga. Aga siis ju ikkagi sama jama.
Originaalis ju ikkagi 1.6 ja sellest lähtudes ka neid protsente võetakse.

Kas originaal silla ja 2.9 vahel on olemas sobiv käpp või tuleb see ise teha?

Tahaks näha seda mootorit mõne kapoti all kuhu see on aretatud. Asun Pärnus ja liigun ka Tartus.

Igasugune nõu on teretulnud. :)

Re: Ford Taunus '75 (73) 2d

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 21:20
Postitas metsaline
sa saad ametlikult isegi 2,3 v6 omale passi. käid ARKist läbi,teed avalduse,näitad masina ette ja ongi korras-kui käpad omatehtud pole,siis muresid ei kaasne.

Kui tavalise V6ga igav hakkab,võid minu käest korraliku töötava cosworthi koos juhtmestiku,summuti ja muu pudiga soetada.

lisaks pakun ilusaid ATS racing valuvelgi või muid retrostiilis velgi taunusele koos huvitavate rehvidega (235/60 R13 või 205/40 R13 jne).

lisaks siis veel polüpuksidega esisild kogumahus pakkuda.

Re: Ford Taunus '75 (73) 2d

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2012, 22:05
Postitas villu157
Ametlikult saad passi 2,4 L V6-e ilma katidata varjandi. Oli vist 96 Kw. Taunusel suurim mootor 2,3 mis tehasest pandud. Vähemalt mk. 4-jal oli nii. Ise olin ka 1,6-e mees, kuni suraka ära sain, nüüd olen 2,4-ja mees.