Ford Taunus '75 (73) 2d
Postitatud: 16 Jaan 2012, 05:56
Ostsin kasutaja "hawker" sõiduki.
Ullult sooviks nõu saada.
Sain siis kaasa 2.9 cologne koos MT-75 kastiga.
Hetkel on liivapritsiks ettevalmistatud, aga juba reedest saadik on jama olnud treila sebimisel.
Samas kas üldse on mõtet enne liivapritsi viia kui mootor pole peale sobitatud.
Muidugi on probleem ka mootori saamisel passi. Isiklikult on siiber pudeli-ülevaatustest ja radari-all sõitmisest.
ARK'is uurisin siis soovitati mootori kood üles otsida ja sellega avaldus teha. Aga kui mootor siis vastavalt 30%, 20% ja 10% rohekm erineb on kindlalt vaja ülikallist ekspertiisi mis ei pruugi ka oodatud vastust anda.
Mõtlesin ka 2.9 v6 colognest loobumisest ja üritada 2.0 v6'ga. Aga siis ju ikkagi sama jama.
Originaalis ju ikkagi 1.6 ja sellest lähtudes ka neid protsente võetakse.
Kas originaal silla ja 2.9 vahel on olemas sobiv käpp või tuleb see ise teha?
Tahaks näha seda mootorit mõne kapoti all kuhu see on aretatud. Asun Pärnus ja liigun ka Tartus.
Igasugune nõu on teretulnud.
Ullult sooviks nõu saada.
Sain siis kaasa 2.9 cologne koos MT-75 kastiga.
Hetkel on liivapritsiks ettevalmistatud, aga juba reedest saadik on jama olnud treila sebimisel.
Samas kas üldse on mõtet enne liivapritsi viia kui mootor pole peale sobitatud.
Muidugi on probleem ka mootori saamisel passi. Isiklikult on siiber pudeli-ülevaatustest ja radari-all sõitmisest.
ARK'is uurisin siis soovitati mootori kood üles otsida ja sellega avaldus teha. Aga kui mootor siis vastavalt 30%, 20% ja 10% rohekm erineb on kindlalt vaja ülikallist ekspertiisi mis ei pruugi ka oodatud vastust anda.
Mõtlesin ka 2.9 v6 colognest loobumisest ja üritada 2.0 v6'ga. Aga siis ju ikkagi sama jama.
Originaalis ju ikkagi 1.6 ja sellest lähtudes ka neid protsente võetakse.
Kas originaal silla ja 2.9 vahel on olemas sobiv käpp või tuleb see ise teha?
Tahaks näha seda mootorit mõne kapoti all kuhu see on aretatud. Asun Pärnus ja liigun ka Tartus.
Igasugune nõu on teretulnud.