Leht 5 koguhulgast 5

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 10 Apr 2021, 11:13
Postitas siim789
Volvo 700 sild on sama lai, kui Taunuse oma. Mul jäid kasutusele samad veljed, mis Taunuse sillaga. Volvo pooltelgedele lasin 4x108 poldivalemi teha. Sillakinnitused tuleb Taunuse tala küljest ära lõigata ja Volvo tala külge õigesse kohta keevitada. Paras mõõtmine ja nikerdamine on. Minu omal ideaalselt ei saanud, sild jäi koopa suhtes liiga taha. Pean millalgi uuesti lahti lõikama ja ümber tegema. Kardaan on samuti vaja teha. Lisaks saad omale taha ketaspidurid, mille kettad on suuremad, kui esipiduritel :D Ülekandeid on ka erinevaid, pigem kiiremad, kui Taunuse 1,6 oma. Minule juhtus üsna mõistliku ülekandega sild, 90 sõites 2200 pööret.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 10 Apr 2021, 16:56
Postitas jt73
Mina enda Coupeele panen Mustangi lsd silla. Sild ise on 8.8tollise difriga, vent ketaspiduritega, õige poldi valemiga ja ainult 2cm laiem Taunuse omast.Alla aretuseks suht vähe vaja ülemiste õõtsade kere poolseid otsi modida ja alumiste õõtsade kinnitused silla küljes.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 05 Juul 2021, 10:15
Postitas LL_
niinii üks hall Taunus käis reedel kaalujälgijate klubis ja tundub et on natuke kaalus juurde võtnud 8-)
MNT leht näitab hetkel et puhta ökoliikuriga tegu ... põlegi mootorit ega ülekannet, anna siis teada kas paberimajandus kulges emotsioonivabalt

L.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 12 Okt 2021, 16:16
Postitas Mario
LL_ kirjutas:niinii üks hall Taunus käis reedel kaalujälgijate klubis ja tundub et on natuke kaalus juurde võtnud 8-)
MNT leht näitab hetkel et puhta ökoliikuriga tegu ... põlegi mootorit ega ülekannet, anna siis teada kas paberimajandus kulges emotsioonivabalt

L.


Hehe.. Vähe eemal olnud vahepeal..
Aga ei kulgenud emotsioonivabalt :D Kandevõimest jääb puudu :P ei taheta regada lasta.. Pakuti muidugi varianti kahekohalisena regada. :lol: Aga sellega ma ei lepi.
Aga ei ole muret. On mõtteid kuidas masinal kaal piisavalt alla saada. Ehk siis varsti uuele kaalumisele :D

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 13 Okt 2021, 16:27
Postitas LL_
mis sul seal siis nii rasket on, kas tehasest V6-ga Taunused ei peaks raskemad olema? ... või see ei loe et Taunusele ka V6si ka pandi ja vaadatakse ainult passis oleva modifikatsiooni masse?
igasugu imeviguritega on viimasel ajal kaalumas käidud ...
ja kui palju siis puudu jäi/ või üle tuli?

L.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 14 Okt 2021, 15:08
Postitas Mario
Kogu auto on salongi vaiksena hoidmise tarvis pigimattidega kaetud :D Neil ikka kaalu oli..
Aga registrimassi ei muudeta jah.. Kuigi tõepoolest olid ju osad tehasest välja tulnud v6 motodega pillid täpselt sama veermiku ja piduritega ja neil oli ka kandevõimet paarsada kilo rohkem :)
70kg jäi üle siis.. Oleks jala salaja autost maha surunud kaalumise ajal- oleks korras olnud :D ;)

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 14 Okt 2021, 15:30
Postitas Mario
Sai nüüd veidi aega tagasi Soomemaalt uued vedrud tellitud :D :D ei ole isu roomata. Pigem see originaal kõrgus ikka aparaadi tegelik olemus.
Loomulikult kaasnesid selle kõigega ka "suuremad" rehvid :P
Nüüd masin ca 10cm kõrgem :P Hea hüppesse lasta.. :evil: 8-)