Leht 4 koguhulgast 5

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 14 Mär 2021, 09:55
Postitas villu157
Impulsi ots peaks ajusse minema, täpset klemmi praegu ei mäleta kuna skeemi pole ees. Mille jahutus radikat oled kasutanud? Tundub huvitav lahendus olevat.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 16 Mär 2021, 21:17
Postitas Mario
Sain vahepeal kõik küsimused lahendatud. Pin nr. 3 ja kollane/pruun juhe jah otse ajusse :D
Aga kasutusel on scorpio radikas. Kui kõik üleliigne küljest lõigata, mahub peale pisikest lisaaitamist ilusti vahele :) Loomulikult sai ka esiotsast radika eest siis, mahtumise tarvis mõningad tükid plekki küljest lõigatud.. Nüüd istub ilusasti peidus seal..

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 28 Mär 2021, 15:53
Postitas Mario
Nüüd Siis kogu krempel ilusasti ära ka sätitud.. Toimib! 8-)

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 28 Mär 2021, 15:57
Postitas Mario
Aga Kuna nüüd masinal pea poole rohkem jõudu.. Siis reduktor hakkas veidi järele andma :D

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 28 Mär 2021, 16:01
Postitas Mario
See sai mõne punktiga ära fikseeritud uuesti.. :D :oops:
Aga ilmnes ka selline lugu, et diffri laagrid on üsna läbi. Kahiseb tegelikult juba eelmisest suvest alates..
Teab keegi, kustkohast ja millises mõõdus neid hankida?
Või siis on äkki olemas, mingi muu auto tagasild, mis sobiks alla ehttada ja oleks ka veidi kiirema ülekandega?

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 29 Mär 2021, 12:54
Postitas LL_
siin on silla remonti lahatud:
viewtopic.php?f=17&t=24686
Kardetavasti on sul ka "Kölni" sild, fordi toodangust oleks vaja sebida "Atlas" aga neid liigub suht vähe.
Mina ostsin oma Kölni silla jaoks difri laagrid siit:
http://www.laager.ee/
Võtsin vanad kaasa ja peale esialgset monoloogi kui vanad ja tundmatud asjad mul peos on, oli tegelikult enamus laagreid kohapeal olemas, midagi jäi järeltellimisse. Lubas et kui järgmine kord Taunuse sillale laagreid küsitakse, siis on info olemas 8-) ... kui vaja leian ilmselt ka tellimislehe üles
Kui tiguvõlli (või miskrt ta nimi on) laagreid ka vahetada tahad, siis on vaja uut kokkupressitavat seibi, selle vist tellisin saksast või oli Burtonpowerist, samuti kaelustihendi, mis on ka selline imeliku kujuga, samas vist pole vahet kui standardse tänapäevase paned.
Tegelikult võib ka kogu kiti tellida, olulist hinnavahet ei ole aga laagrikeskusest saab vähemalt korraliku tootja laagrid.

L.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 03 Apr 2021, 11:16
Postitas Mario
Küllap ikka kui lahti juba kisun, siis vahetan kõik laagrid ära..
Aga tänud sulle L. infot jagamast!

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 08 Apr 2021, 23:41
Postitas siim789
Minu omal volvo laiem sild all, ehk siis 700 seeria. Sõbra Taunusel Toyota Hiace sild all. Mõlemaid originaalis ka sillalukuga olemas. Volvo omasid peaks veel leiduma, Hiaced vist on enamus maha mädanenud ja koos sildadega metalli viidud. Volvole on ka uusi sillalukke saada, kui ilma lukuta silla leiad. Minu omal ongi järelturu torsen lukk sees juba eelmise omaniku poolt pandud.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 09 Apr 2021, 20:50
Postitas Mario
siim789 kirjutas:Minu omal volvo laiem sild all, ehk siis 700 seeria. Sõbra Taunusel Toyota Hiace sild all. Mõlemaid originaalis ka sillalukuga olemas. Volvo omasid peaks veel leiduma, Hiaced vist on enamus maha mädanenud ja koos sildadega metalli viidud. Volvole on ka uusi sillalukke saada, kui ilma lukuta silla leiad. Minu omal ongi järelturu torsen lukk sees juba eelmise omaniku poolt pandud.


Lukuga oleks asi palju huvitavam muidugi :) Hetkel tahab sisemine ratas kurvides veidi tühja käia.. :D Oluliselt efektsem oleks ikka, kui mõlemad rattad veavad!
Kui palju see volvo sild muidu laiem on? ja kas on vaja palju modida, et seda alla keerata?
Ehk oskad ka miskit volvo ülekande osas öelda?- Tahaks veidi kiiremat, kui seda on hetke 1,6 moto reduktor.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 09 Apr 2021, 21:07
Postitas Mario
jt73 kirjutas:Mingi 5aastat kasutan oma Taunusel juba Sierra roolilatti ja ei kurda küll millegi üle. Hea kerge roolida, ei kisu kuhugile poole, rehvid ei kulu kuidagi imelikult kui peaks mõjuma mingi katastroofiline kokkujooksu muutus. Pole hetkel võimalust proovida kahe erineva roolilatiga Taunuse vahel et võrrelda kuidas käituvad. Oma väga pikast Taunustega möllamise kogemusest (30 aastat ja umbes 10 Taunust) vaid väga kõvat rooli kangutamist (eriti kohapeal või väga väksel kiirusel).


Ma võin ka nüüd siis enda kogemusest juba rääkida.. ca 700km sõidetud scorpio latiga.. ja ka mina ei ole mingeid anomaaliad täheldanud. Väga chill on keerata :)
Üks pluss ka see, et pöörderaadius on üliväike! :D Konkreetselt, rattad pööravad nagu mingil driftipillil. Paar esimest keeramist parklas ehmatasid lausa ära- järsk on! :D