Leht 3 koguhulgast 5

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 26 Jaan 2021, 00:37
Postitas Mario
IMG_20210123_221339_resize_94.jpg
IMG_20210123_221339_resize_94.jpg (153.88 KB) Vaadatud 9194 korda
Niisama üks lennupilt :D

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 26 Jaan 2021, 23:06
Postitas siim789
Kuidas pikkuse erinevus originaal lati korpusel ja Scorpa omal on? Mul oli kunagi Sierra latt näpuvahel ja see oli ikka väga pikk. Tahaks ka mingi hetk võimuga lati enda omale külge saada. Praegu olen leidnud võrdluseks, et BMW e39 lati korpus on üsna täpse pikkusega, aga lati käik on veidi väiksem, ehk siis kaotaksin ilmselt pöörderaadiuses.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2021, 00:26
Postitas Mario
Kusjuures pikkuse vahe on päris suur.. ma peast ei mäletagi enam.. aga 10cm isegi vist
AGA! kui panna scorpio sisemised rooliotsad, siis tuleb ainult 1,5 cm ca lühemaks lõigata need ja rooliotste - nii sisemiste kui ka välimiste keere on sama mis scorpal.
Roolikardaan läheb ka scorpa oma ilma mingi modifitseeriguta vahele. Seega vaja pmst ainult latile kinnitused keevitada sillatalale .

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2021, 11:33
Postitas LL_
Anna siis teada, kuidas pärast rooli keerata on, võimendiga rooli vastu poleks endal ka midagi. Ei ole spets ja pole seda läbi joonistanud aga meenub jutt et kui latt on originaalist oluliselt pikem/lühem, lähevad nurgad paigast ja rooligeomeetriaga on pahasti ... vedrustuse asendist sõltuvalt hakkab kokkujooks muutuma ja auto huvitavalt käituma. Niiet guugela ja ära vana latti veel maha müü :)

L.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2021, 18:26
Postitas Mario
Mul pill veidi madalamaks lastud ja natuke jäigem ka. Hetkel paistab nagu roolivardad jääksid üsna horisontaalselt maapinnaga. Aga eks see üles-alla vedrutamine kindlasti mõjutab kokkujooksu. Samas usun,et jäikus kompenseerib.. :) Ja lisan lattide pikkuse osas ka väikese paranduse.. Natuke panin juurde enne :D pikkuse vahe on siiski kõigest 5cm.
Aga eks jagan siis siin tulemust ikka jah! :)

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2021, 23:26
Postitas siim789
Parasiitroolimine, Inglise keeles Bump steer on selle nähtuse nimi, mida võid googeldada. Näiteks selline video: https://www.youtube.com/watch?v=zIMgoxa80Ic Ma ise ei ole ka eriline asjatundja sel teemal, aga olen ka kuulnud, et geomeetria võib paigast minna. Endale üritan võimalikult originaaliga samade mõõtudega lati leida, kui ehitamiseks läheb.

Aga auto on sul küll väga kena välja kukkunud 8-)

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2021, 22:41
Postitas Mario
See youtubei video on tegelikult väga lihtsa ja loogilise seletusega, mis linkisid siia eelmisesse postitusse.. Kui rooliots on erineva pikkusega sellele kõige lähemal asuvast õõtsast, siis nurka muutes nende pikkus muutub erinevalt. Kindlasti tekib mingil määral nn. "Bump steeringut" nüüd ka minu autol seetõttu. Kuigi jah, kuna pikkuste vahe on siiski üsna väike (2,5cm) otsa kohta ja otsad ise ca 30 cm pikad ja pill üsna jäik, ehk siis nurgad seal väga ei muutu seetõttu. Siis ma ise loodan :D et see ei ole tajutav.

Ja tänud hea sõna eest auto kohta! :)

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2021, 12:55
Postitas jt73
Mingi 5aastat kasutan oma Taunusel juba Sierra roolilatti ja ei kurda küll millegi üle. Hea kerge roolida, ei kisu kuhugile poole, rehvid ei kulu kuidagi imelikult kui peaks mõjuma mingi katastroofiline kokkujooksu muutus. Pole hetkel võimalust proovida kahe erineva roolilatiga Taunuse vahel et võrrelda kuidas käituvad. Oma väga pikast Taunustega möllamise kogemusest (30 aastat ja umbes 10 Taunust) vaid väga kõvat rooli kangutamist (eriti kohapeal või väga väksel kiirusel).

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 01 Veebr 2021, 09:44
Postitas Mario
Jt73, Tänud kogemust jagamast!

Ma eeldan, et scorpio ja sierra latid vist üsna sarnased asjad.. googeldades viskas identseid pilte nendest.

Seega võin vast minagi üsna muretu olla 8-)

Re: Mk4 79'

PostitusPostitatud: 07 Mär 2021, 16:06
Postitas Mario
IMG_20210307_144420_resize_7.jpg
IMG_20210307_144420_resize_7.jpg (192.11 KB) Vaadatud 8520 korda
Niisiis! Asjalood sealmaal, kus moto on vahele kukkunud ja käima läheb ka kenasti 8-)
Siiski on mõned lahtised otsad -juhtmeotsad siis :D
On siin veel kellelgi V6e paigaldanutest meeles, või teab, kustkohast infot leida, et kuhu kiiruseanduri juhe ühendada? Tegemist peaks siis olema käigukastist väljuva juhtme(tega)?? pidi vist ilma selleta "pooma" hakkama. Väidetavalt siis muudab vastavalt kiirusele kütusesegu selle abil.