Mk4 79'

Lugejate ilusad ja huvitavad, vanad fordid.

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas villu157 » 14 Mär 2021, 09:55

Impulsi ots peaks ajusse minema, täpset klemmi praegu ei mäleta kuna skeemi pole ees. Mille jahutus radikat oled kasutanud? Tundub huvitav lahendus olevat.
Tahan sõita...
Kasutaja avatar
villu157
 
Postitusi: 84
Liitunud: 09 Apr 2009, 21:22
Asukoht: Rakvere

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 16 Mär 2021, 21:17

Sain vahepeal kõik küsimused lahendatud. Pin nr. 3 ja kollane/pruun juhe jah otse ajusse :D
Aga kasutusel on scorpio radikas. Kui kõik üleliigne küljest lõigata, mahub peale pisikest lisaaitamist ilusti vahele :) Loomulikult sai ka esiotsast radika eest siis, mahtumise tarvis mõningad tükid plekki küljest lõigatud.. Nüüd istub ilusasti peidus seal..
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 28 Mär 2021, 15:53

Nüüd Siis kogu krempel ilusasti ära ka sätitud.. Toimib! 8-)
Manused
IMG_20210325_210008_compress72.jpg
IMG_20210325_210008_compress72.jpg (241.89 KB) Vaadatud 8542 korda
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 28 Mär 2021, 15:57

Aga Kuna nüüd masinal pea poole rohkem jõudu.. Siis reduktor hakkas veidi järele andma :D
Manused
IMG_20210323_181257_compress64.jpg
IMG_20210323_181257_compress64.jpg (237.85 KB) Vaadatud 8542 korda
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 28 Mär 2021, 16:01

See sai mõne punktiga ära fikseeritud uuesti.. :D :oops:
Aga ilmnes ka selline lugu, et diffri laagrid on üsna läbi. Kahiseb tegelikult juba eelmisest suvest alates..
Teab keegi, kustkohast ja millises mõõdus neid hankida?
Või siis on äkki olemas, mingi muu auto tagasild, mis sobiks alla ehttada ja oleks ka veidi kiirema ülekandega?
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas LL_ » 29 Mär 2021, 12:54

siin on silla remonti lahatud:
viewtopic.php?f=17&t=24686
Kardetavasti on sul ka "Kölni" sild, fordi toodangust oleks vaja sebida "Atlas" aga neid liigub suht vähe.
Mina ostsin oma Kölni silla jaoks difri laagrid siit:
http://www.laager.ee/
Võtsin vanad kaasa ja peale esialgset monoloogi kui vanad ja tundmatud asjad mul peos on, oli tegelikult enamus laagreid kohapeal olemas, midagi jäi järeltellimisse. Lubas et kui järgmine kord Taunuse sillale laagreid küsitakse, siis on info olemas 8-) ... kui vaja leian ilmselt ka tellimislehe üles
Kui tiguvõlli (või miskrt ta nimi on) laagreid ka vahetada tahad, siis on vaja uut kokkupressitavat seibi, selle vist tellisin saksast või oli Burtonpowerist, samuti kaelustihendi, mis on ka selline imeliku kujuga, samas vist pole vahet kui standardse tänapäevase paned.
Tegelikult võib ka kogu kiti tellida, olulist hinnavahet ei ole aga laagrikeskusest saab vähemalt korraliku tootja laagrid.

L.
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 03 Apr 2021, 11:16

Küllap ikka kui lahti juba kisun, siis vahetan kõik laagrid ära..
Aga tänud sulle L. infot jagamast!
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas siim789 » 08 Apr 2021, 23:41

Minu omal volvo laiem sild all, ehk siis 700 seeria. Sõbra Taunusel Toyota Hiace sild all. Mõlemaid originaalis ka sillalukuga olemas. Volvo omasid peaks veel leiduma, Hiaced vist on enamus maha mädanenud ja koos sildadega metalli viidud. Volvole on ka uusi sillalukke saada, kui ilma lukuta silla leiad. Minu omal ongi järelturu torsen lukk sees juba eelmise omaniku poolt pandud.
siim789
 
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Apr 2017, 16:45

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 09 Apr 2021, 20:50

siim789 kirjutas:Minu omal volvo laiem sild all, ehk siis 700 seeria. Sõbra Taunusel Toyota Hiace sild all. Mõlemaid originaalis ka sillalukuga olemas. Volvo omasid peaks veel leiduma, Hiaced vist on enamus maha mädanenud ja koos sildadega metalli viidud. Volvole on ka uusi sillalukke saada, kui ilma lukuta silla leiad. Minu omal ongi järelturu torsen lukk sees juba eelmise omaniku poolt pandud.


Lukuga oleks asi palju huvitavam muidugi :) Hetkel tahab sisemine ratas kurvides veidi tühja käia.. :D Oluliselt efektsem oleks ikka, kui mõlemad rattad veavad!
Kui palju see volvo sild muidu laiem on? ja kas on vaja palju modida, et seda alla keerata?
Ehk oskad ka miskit volvo ülekande osas öelda?- Tahaks veidi kiiremat, kui seda on hetke 1,6 moto reduktor.
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

Re: Mk4 79'

PostitusPostitas Mario » 09 Apr 2021, 21:07

jt73 kirjutas:Mingi 5aastat kasutan oma Taunusel juba Sierra roolilatti ja ei kurda küll millegi üle. Hea kerge roolida, ei kisu kuhugile poole, rehvid ei kulu kuidagi imelikult kui peaks mõjuma mingi katastroofiline kokkujooksu muutus. Pole hetkel võimalust proovida kahe erineva roolilatiga Taunuse vahel et võrrelda kuidas käituvad. Oma väga pikast Taunustega möllamise kogemusest (30 aastat ja umbes 10 Taunust) vaid väga kõvat rooli kangutamist (eriti kohapeal või väga väksel kiirusel).


Ma võin ka nüüd siis enda kogemusest juba rääkida.. ca 700km sõidetud scorpio latiga.. ja ka mina ei ole mingeid anomaaliad täheldanud. Väga chill on keerata :)
Üks pluss ka see, et pöörderaadius on üliväike! :D Konkreetselt, rattad pööravad nagu mingil driftipillil. Paar esimest keeramist parklas ehmatasid lausa ära- järsk on! :D
Mario
 
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Jaan 2020, 23:59

EelmineJärgmine

Mine Lugejate Autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron