Capri MK3, 82a. laur

Lugejate ilusad ja huvitavad, vanad fordid.

Re: Capri MK3, 82a. laur

PostitusPostitas keevitaja » 17 Juul 2009, 13:58

laur kirjutas:Leidsin endas viitsimist asjadega tegeleda natuke ja probleemide põhjused paistavad nüüd selged olema.
Diffri probleemid tekkisid pealt näha täiesti mõttetu asja pärast. See pulk mis diffri keskelt läbi jookseb, selle stopper on kuidagi pooleldi välja tulnud, mille tagajärjel liikus pulgake välja poole ja kohtus teoga, mille tagajärjel siis teo üks hammas on otsast katki läinud. Vähemalt on minu teooria selline.
Radika lekke põhjustas jahutus tiivik mis on vastu radikat käinud ja kõik oma teel siledaks lükanud + paar auku tekitanud.


Mul Capri radikas olemas, kui huvitatud oled.
keevitaja
 
Postitusi: 12
Liitunud: 24 Apr 2009, 08:42

Re: Capri MK3, 82a. laur

PostitusPostitas laur » 17 Juul 2009, 14:39

Usun et vana toimib sama hästi edasi, lasin augu kinni joota, painutan ribisid natuke sirgemaks et ikka õhk ilusti läbi käiks ja üritan homme leida endas viitsimist nii radikas kui differ tagasi installida.
Aga tänud pakkumast, võtaks kasvõi tagavaraks, aga hetkel rahalised ressursid piiratud.
2x 82' Ford Capri
laur
 
Postitusi: 25
Liitunud: 09 Apr 2009, 23:11
Asukoht: Tartu

Re: Capri MK3, 82a. laur

PostitusPostitas laur » 09 Aug 2009, 15:35

Igav hakkas, mõtlesin et kirjutaks siia midagi.
Panin vana ülekande tagasi, loomulikult jäi lukk sisse ja perse tunne üleb et kiirendus muutus paremaks.
Mõnisada km siis jälle vahepeal sõidetud, differ tundub et peab ilusti vastu. Piirang on vähe leebemaks muutunud, on see siis kulumisest või õlist, ma ei tea, mõnikord ikkagi ei võta mõlemat ratast ringi, aga seda juhtub pigem harva.
Praegu olen igaljuhul lukuga rahul. Probleemidest nii palju et kütuse pumbaga on mingi jama, peale 10-15 minutit sõitmist ei taha enam kütust peale anda normaalselt, kurvides ja kiirendamisel kipub välja surema. Kui jätta auto 5-10 min seisma siis on jälle kõik mõneks ajaks ok. Eks tuleb mingi aeg asi maha kakkuda ja üle vaadata.
Siinkohal tahaks tänada inimesi kes mulle ütlesid et lambda alla ühe on lahja segu ja üle ühe on rikas. Reaalsus on aga vastupidine. Targad tabelid netis väidavad:
lambda 0.85 (AFR 12.5)=max võimsus
lambda 1.00 (AFR 14.7)=ideaalne põlemine
lambda 1.05 (AFR 15.4)=max ökonoomsus
Seega ma ei imestaks kui see ~200 km 1.00-1.30 seguga sõitmist taaskord klappe ja klapi pesasid tuksi ei ole keeranud.
Iseenesest öko oli küll, omajagu ikka pöördesse aetud ja kütuse kulu jäi kuskile 13 kanti :lol:

Mis puutub progre aju seadistamisse siis Lõuna-Eestis on ainult mingid ise õppinud tühikargajad, kui tahta normaalseid tulemusi, siis tuleb minna üle mere. Minu väite aluseks on süütetabel mis on originaalist kogu ulatuses 20-30 kraadi hilisem.
Tegin vahepeal kuidagi umbes oma süüte ja segu tabeleid kõvasti ümber, keerasin segu rikkamaks ja tulemus juba parem, kuid siiski pole rahul.
Vaikselt hakkab koppa niivõrd ette viskama see jama, et tekkinud on müügi mõtted.

//Üks Capri kere liikus minu käest ära Võrru hiljuti, loodame et see auto ka kunagi sõitvaks saab.
2x 82' Ford Capri
laur
 
Postitusi: 25
Liitunud: 09 Apr 2009, 23:11
Asukoht: Tartu

Re: Capri MK3, 82a. laur

PostitusPostitas laur » 22 Okt 2009, 19:29

Auto müügis.
Tahaks endale midagi vingemat ehitada, aga ei raatsi heas korras isendit selleks ära rikkuda.
Kui ei leidu inimest kes ta minule sobiva hinna eest oleks nõus ära ostma, siis jätkan sellega.
2x 82' Ford Capri
laur
 
Postitusi: 25
Liitunud: 09 Apr 2009, 23:11
Asukoht: Tartu

Re: Capri MK3, 82a. laur

PostitusPostitas laur » 07 Mär 2010, 23:18

Capri jäi siiski alles, aga kuna ei meeldinud enam see välimus, siis tegin seda mis mul eriti hästi välja tuleb ja vaatepilt avanes selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Need on üksikud kohad mitmetest. Vahepeal tekkis mingi kujutelm et ma saan endale "CAPRI 3" numbrimärgid, kuna capri mille külge need praegu käivad võib öelda et on maha kantud/taastamatu. Ja kuna mul on tugevalt välja löönud see eestlasele omane ihnus siis jätan vahetuseks mõeldud kere endale ja lasen selle korda teha et siis oma auto pealt kõik ümber laduda.
Kui sellel tagavara kerel poleks keegi osav tagatulede avad relaga suuremaks lõikunud ja kui seal oleks korralik esipõll, siis oleks tegemist ikka sigahea kerega. Enamus caprile omaseid murekohti on esmapilgul peaaegu täielikult roostest puutumata. Et siis see hooaeg jääb minul vahele.

Suve lõpus sai ka väike video selle auto minu käes olemise ajaloost kokku nikerdatud
Lõpu poole on näha ka hentsi tehtud diffriluku toimimist.
Edasised plaanin on siis sellised et üks kere korralikult ära teha ja 2,8 saadan üle t*ra, kuna kogu motivatsioon temaga tegeleda kadus sita seadistaja nahka. Mis mootor tuleb?... sellest siis kui esimene kümnekas kulutatud, kuni selle hetkeni on kõik lahtine.

Järgmise aastani, loodetavasti.
Laur.
2x 82' Ford Capri
laur
 
Postitusi: 25
Liitunud: 09 Apr 2009, 23:11
Asukoht: Tartu

Re: Capri MK3, 82a. laur

PostitusPostitas laur » 04 Juul 2010, 14:29

Pilt
Pilt

Tegelikult ma kirjutasin üle tunni pikka ja põhjalikku postitust neist tuledest aga kuna foorum oli mind selleks hetkeks välja loginud kui ma nuppu vajutasin siis ei ole enam midagi alles ja ma proovin mõni teine kord uuesti, kui mul aega on.


//Et siis see tulede renoveerimine.
raami osad said liivapritsitud ja pulbervärvitud, pisemad 6 kruvi sain Tartust Lasitast uued, kõva 3 eeku läks ning needid mida on iga tule kohta üks ja algselt messingust vist (kuldset tooni pehme metall), tegin ise 6 mm vask torust.
Ühte otsa tavaline piduritoru ots pressitud ja teine pool tuleb 5mm puuriga üle puurida, muidu teda ilusti lapikuks ei löö.
Edasi on see värk et kõige selle asja kokku panek vajab natuke tähelepanu.
Raamidele on löödud tekstid, LINKS-sõidusuunas vaadatuna vasakpoolsed tuled, RECHTS-parempoolsed.
Tulede nö pesad mis kinnituvad raami külge needi, tema ümber oleva kummipuksi ning 2 kruviga millega reguleeritakse tulede asendit. Need pesad on nummerdatud ja number on üleval servas kui asi on õigesti komplekteeritud: "1" on kaugtuli ning "2" on lähi+parktuli, samuti on ka tulede klaasidel üleval servas samad numbrid. Kaugtuli on sisemine ning lähituli välimine, samuti tuleks vaadata et vasaku ja parema lähitule pesa segi ei aja, neil asub neet erinevas kohas.
Lähituli kaugtule pessa ja vastupidi ei istu. Pesa valesse kohta pannes on tulemuseks 90 kraadi viltune tuli.
Mingil põhjusel on üks kummipuks teistest 3 mm pikem, ja nüüd ma ei teagi kuhu see käib, kuna lahti võttes sellele tähelepanu ei pööranud.
Üks variant on et kuna meil on parempoolse liiklusega riik siis ta võiks käia vasaku lähitule alla, aga neist kruvidest saab seda tuld 10 mm igas suunas timmida.
Teine variant on et kuna lähituli on välimine ja tiib ulatub tulest ette poole, siis käib ta hoopis parema lähitule alla, mis peaks tagama pimedal ajal parema valgustatuse teepeenrale.
Kindel on igaljuhul see et kogemata ta seal ei ole, kuna ka neet oli vastavalt pikem.
2x 82' Ford Capri
laur
 
Postitusi: 25
Liitunud: 09 Apr 2009, 23:11
Asukoht: Tartu

Eelmine

Mine Lugejate Autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron