Igav hakkas, mõtlesin et kirjutaks siia midagi.
Panin vana ülekande tagasi, loomulikult jäi lukk sisse ja perse tunne üleb et kiirendus muutus paremaks.
Mõnisada km siis jälle vahepeal sõidetud, differ tundub et peab ilusti vastu. Piirang on vähe leebemaks muutunud, on see siis kulumisest või õlist, ma ei tea, mõnikord ikkagi ei võta mõlemat ratast ringi, aga seda juhtub pigem harva.
Praegu olen igaljuhul lukuga rahul. Probleemidest nii palju et kütuse pumbaga on mingi jama, peale 10-15 minutit sõitmist ei taha enam kütust peale anda normaalselt, kurvides ja kiirendamisel kipub välja surema. Kui jätta auto 5-10 min seisma siis on jälle kõik mõneks ajaks ok. Eks tuleb mingi aeg asi maha kakkuda ja üle vaadata.
Siinkohal tahaks tänada inimesi kes mulle ütlesid et lambda alla ühe on lahja segu ja üle ühe on rikas. Reaalsus on aga vastupidine. Targad tabelid netis väidavad:
lambda 0.85 (AFR 12.5)=max võimsus
lambda 1.00 (AFR 14.7)=ideaalne põlemine
lambda 1.05 (AFR 15.4)=max ökonoomsus
Seega ma ei imestaks kui see ~200 km 1.00-1.30 seguga sõitmist taaskord klappe ja klapi pesasid tuksi ei ole keeranud.
Iseenesest öko oli küll, omajagu ikka pöördesse aetud ja kütuse kulu jäi kuskile 13 kanti
Mis puutub progre aju seadistamisse siis Lõuna-Eestis on ainult mingid ise õppinud tühikargajad, kui tahta normaalseid tulemusi, siis tuleb minna üle mere. Minu väite aluseks on süütetabel mis on originaalist kogu ulatuses 20-30 kraadi hilisem.
Tegin vahepeal kuidagi umbes oma süüte ja segu tabeleid kõvasti ümber, keerasin segu rikkamaks ja tulemus juba parem, kuid siiski pole rahul.
Vaikselt hakkab koppa niivõrd ette viskama see jama, et tekkinud on müügi mõtted.
//Üks Capri kere liikus minu käest ära Võrru hiljuti, loodame et see auto ka kunagi sõitvaks saab.