Leht 3 koguhulgast 3

Re: Coilover-id

PostitusPostitatud: 02 Mär 2020, 18:00
Postitas LL_
mul ka :)
eks see näitab et sillatala on suht pehme. Võibolla annaks täiendavalt veel läbi sisemise rattakoopa mingi "strut bar'i" analoogi teha mootori pealt.
Peale selle aastast talverallit (mis oli räme andmine augulistel kruusateedel kohati) on mul ka midagi paigast ära peksnud esisillas, rool on kuidagi tuim ja imelik.
Aavo teeb esimese prototüübi ja siis me teeme kõik veel paremini kunagi 8-)

Re: Coilover-id

PostitusPostitatud: 17 Mär 2020, 16:08
Postitas aavo
Esimesel vaatlusel on kõik sirge ja pidas talverallile vastu
Seega võib arendusega jätkata. Vedrud võiks ikkagi olla veidike jäigemad, et peaks paremini vastu võimalikele löökaukudele ja kõrgust reguleerida amordi kinnitus asendi kaudu. Tagasillas lihtne lahendada, esisillas keerukam veidike.

Esisilla reguleerimise osas soovitati pigem ülemise õõtsa abil seda lahendada, kuna alumisel on oluliselt suurem koormus.