Nädalavahetusel lahkasin uuesti silla sisu, ilmselt oligi eelmises postis kirjeldatud häda põhjuseks see, et ma silla korpusesse laagrisaalet põhjani sisse ei olnud koputanud. Istus ilmselt nii tihkelt sees et ka 2,5 Nm veeretakistuseni pingutatult ei tõmmanud laagrit paika ... alles väike sõit ebatasasel pinnal lükkas laagri pessa lõpuni ja sealt muidugi tulid juba hullud lõtkud igatepidi. Niiet siit moraal, kontrolli kas koputasid tiguvõlli sisemise laagri välimise saale ikka lõpuni silla korpusesse!
Silda ma enam maha ei viitsinud võtta, pingestasin tiguvõlli õige veeretakistuseni, ajasin hambumuse lõtku normi piiresse, kontakti jälge seal auto all ka enam vaadata ei tahtnud. Reguleerseibide ühelt poolt teisele tõstmine käis juba väga kähku
Proovisõit näitas, et kolkse pole ja müra on ka ehk vähem kui vana sillaga
Peamine kasu siis võrreldes vana sillaga kogemused ja sobivam lõppülekanne.