Mida teha ei tohiks!?

Kõik kerega seonduv siia!

Mida teha ei tohiks!?

PostitusPostitas gunn » 03 Mär 2010, 03:36

No teeme siia "Kere" alla ka ühe teema ja kui tohib, siis ma noriks natuke siin eesti taunuste välimuste kallal. Mootoritest ja tehnikast ei jaga ma halligi, seda tjuunige neid palju jaksate :) Samas, neid kes selles taunuses ainult vägevat kiirendusautot näevad, on varsti ohtlikult palju eestis.
Vaatsin siin projektide alla ühe 73a XL mudeli pilte ja paganama tubli töö oli tehtud. Aga mõned sõbralikud soovitused ka teistele tegijatele, et palun ärge tehke 70a autole tänapäevast "pimp my ride" stiilis tuuningut. See on muidugi puhtalt maitse asi ja mõtetu on täna ka võistlema hakata, et kes taastab võimalikult originaali, aga üle ei tasuks pingutada. Taunus ei ole vast päris plink-plink pill millele neontulesid ja vilesid toppida.
Konkreetse auto puhul riivasid näiteks need venesinised vedrud jne väga silma ja olgugi et nad ei jää väga paistma, tasub ikkagi igat väiksemat detaili silmas pidada. Sellised mõtetud vidinad hakkavad hiljem kogu kontekstis palju rohkem silma kui see kaunis värv kerel. Selliseid apsakaid on paljudel, ka minu taunusel.
Mulle näiteks meenutab selline tuuning neid vanasti väga poppe ja naljakaid aerosooliga värvitud pidurisupordeid:)) Mõnel rahakamal tüübil oli aerosool pagasnikus, pidas auto enne asula märki kinni ja värvis tutimagnetid ikka üle. Tavaliselt klapiti aerosooli papp mitme auto peale ikka kokku:)) Nali naljaks, aga umbes nii ta kõrvalt paistis.
Mis kõige hullem, et vanusega muutub maitse. Vist minuga on see juhtunud:)) Mingi hetk taipad, et mida pagan olen ma selle 40 aastat vana iludusega teinud. Hoiad kahe käega pead kinni, vaatad neid pilte, milline ta oli uuena kataloogides ja hakkad hunnikutes plekki laduma, et saaks ta kuidagi taastada. Sellele tasub alati mõelda enne, kui midagi värvimas oled. Su oma poeg kratsib äkki seda värvi sealt lõpuks maha ja kirub sind :D:D:D
Sama on ka näiteks toonklaasiga, et seda kilet sealt kätte saada ei ole just alati kerge. Eriti kui kasutatud on odavat kilet. Mulle meeldib taunuse sisu väga ja seda ei peaks varjama. Kui juba toonklaasi ei ole, siis lõhnakuused ma keelaks samuti taunusest, sest aastatel 70 ei olnud lõhnakuuski:D:D
Eks kogu see taastamine sõltu suurest rahast, mida mei eriti ei ole, aga ka säästuprojekte saab maitsekalt teha.

...kuradi hea on möliseda, kui oma taunusel vaatab tagant solgitoru ots vastu:)
Kasutaja avatar
gunn
 
Postitusi: 49
Liitunud: 17 Apr 2009, 15:22

Re: Mida teha ei tohiks!?

PostitusPostitas Frank » 03 Mär 2010, 20:10

Endaarust hoian oma autot hea maitse piirides kuigi olen teinud sinna spoileri ringi ja pannud ka toonkile ringi peale, sisu täielikult ümber tehtud ja mulle tundub ,et ei ole neid piire veel ületanud. Kõik lihtsalt oleneb kuidas teha. Kui keegi suudab objektiivne olla ja jagab kriitikat siis olen selle üle ainult tänulik. Kui esimesed soojad ilmad tulevad siis teen pildid kah töödest mis on tehtud. Muidugi pealuid joonistada ja suurt reklaam kleepsu taunuse peale pannes on piirid juba räigelt yletatud minuarust. Samas võiks ikka kõigile jääda vabadus milliseks oma auto teha.
Kasutaja avatar
Frank
 
Postitusi: 16
Liitunud: 06 Jaan 2010, 20:24
Asukoht: Tallinn

Re: Mida teha ei tohiks!?

PostitusPostitas gunn » 04 Mär 2010, 19:51

Frank kirjutas:Kõik lihtsalt oleneb kuidas teha.

No just. Liiga palju on juhusei kus tehakse korralik eeltöö kerele, ilus värv ja siis läheb ladatuuninguks lahti. Tiigrikarva istmekatted, spoilad, kulmud jne. Lõpuks tehakse sellest uunikumist mingi 80'nendate kolhoosi rallikas. Pole enam jälge ka kunagisest ajastust ja kere kaunidusest. Kõige hullem, et need koduste vahenditega, n.ö. "vägevamaks" tehtud taunused muudavad paljude silmis selle auto haledaks naljaks.
Kasutaja avatar
gunn
 
Postitusi: 49
Liitunud: 17 Apr 2009, 15:22


Mine Kere

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron