r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

Siia kõigest mis kapotiall.

r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas kyllo » 18 Mär 2012, 02:20

jõudu!
küsimus "ridaneli-meestele" (ise siiani aint "veekuuemees olnud" :D )
kas r4 mootorite(sierra vs. taunus) karteripõhjad võivad erinevad olla??? sesmõttes, et mootori külge sobib aga taunuse sillatalaga kokku eriti ei sobi?
mul kipub karteripõhja juhipoolne madalaim nurk(ainult NURK!) vastu sillatala jääma... kõrguses on roolilati kohal ruumi sitaks, aga pikisuunas nagu tahaks motot veits tahapoole liigutada samas käpad ja padjad ei lase! käpad iseenesest originaalid, küll 1.6 mootori pealt, aga peaks ju kõik samad olema...või siiski???
pildil näha see nurk, mis vastu tala jääb- isegi piduritoru ei mahu vahele ära!
Pilt
edit: nüüd siis muudetud kujul:
Pilt
tegelikult kogu mootori/käigukasti raskuskese toetabki praegu sellesama nurgaga sillatala vastu. kui käigukasti tagaotsa kergitada, siis tekib väääike aga mitte piisav vahe. siin aga mängivad erinevad käigukasti talad rolli.
Viimati muutis kyllo, 03 Mai 2012, 20:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 256
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas kyllo » 18 Mär 2012, 02:44

käigukasti taladega on mul taunuseaegade algusest jamasid olnud- pole ükski kunagi sobinud ja alati on tulnud ise ümber teha.nii ka see kord.
on neid nii mitmeid erinevaid??
kaks mis mul olemas on, on pildil, kolmas mis on ammu ümber tehtud, on all praegu.
lisage veel mõni KUI ON!!!
Pilt
pildil tagumine on sis neljakäigulise kasti alt ja esimene peaks viiekäigulise oma olema kuigi praeguses seisus ei sobi!
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 256
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas sookoll » 27 Mär 2012, 15:34

Ega täpselt ei tea, aga see su nimetatud viiese kasti tala ei ole vist Taunuse oma. Pigem mingi muu fordi oma äkki, Granada oma nägi selline välja.
On endalgi olnud nendega alati üks jama.
sookoll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 13 Apr 2009, 15:11

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas kyllo » 29 Mär 2012, 17:27

vot jah,võimalik. aga seda enam peaks leiduma veel talasid.
või äkki originaalis polnudki r4, 5-speed taunust... :?:
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 256
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas liivimaakaups » 30 Mär 2012, 22:41

Et,sellised mured sul.Aastatega on tulnud neid mootoreid autodelt maha tõsta ja peale tagasi panna küll ja küll.Üks ühele ei taha nad kunagi sobida.
Aga kui murest lahti tahad saada siis pead Sirje plokile Taunuse põhja mudima ,sirjel on õlivõttur pikema varre otsa kruvitud sealt see vahe tulebki.
liivimaakaups
 
Postitusi: 33
Liitunud: 19 Mai 2009, 22:02

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas LL_ » 30 Mär 2012, 23:01

Mina omal mõtlesin, et peaks nii lahendama: see neljase kasti tala lõigata kolmeks tükiks (auto suhtes pikisuunas), keskmine keerata 180 kraadi ja kokku tagasi keevitada ... kui kasti alla sobitada, siis peaks aru saama mida ma mõtlesin :roll:
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas kyllo » 30 Mär 2012, 23:53

saan aru küll, mis mõtled. praegult allolev talagi niimoodi kokku klopsitud, aint v6 tarvis. eks tuleb jälle uus teha.
põhimure siiski karteripõhi.
kui kaups nüüd õiget juttu räägib, siis pean teise põhja sebima!
õnnetu lugu, et sügisel ühe taunuse r4 moto kuusakoskisse saatsin... :x
kellegil pakkuda midagist???
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 256
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas kyllo » 03 Mai 2012, 21:03

karteripõhi sai siis lõpuks ümber tehtud ikka:
Pilt
Pilt
Pilt

eks tuleb käigukasti tala kah custom teha...
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 256
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas kaarelsi » 14 Juun 2013, 16:23

Karteritest ja õlivõtturitest olen õppinud niipalju, et kaheliitrine sierralt pärit mootori karter hakkab tõepoolest ülalnimetet viisil vastu sillatala käima. Ise lahendasin selle 1,6l karteri ja õlivõtturi külgekruvimisega. Sealjuures tuleb silmas pidada tõika, et teise 2l mootori silindri kepsupolt hakkab vastu 1,6l õlivõtturit käima, kui seda mõlki ei löö.
kaarelsi
 
Postitusi: 27
Liitunud: 30 Apr 2013, 14:30

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitas LL_ » 17 Juun 2013, 21:16

ja nendelsamadel põhjustel sai kaasfoorumlane kaarelsi meie talveralli
Taunusel mootorit kolm korda peale panna, enne kui sillatala rahule jäi ja ka mootorist enam koledaid hääli ei tulnud :D ... ja talverallile ka muidugi taunusega sel aastal ei jõudnud
aga küll jõuab veel
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn


Mine Mootor

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist