Leht 1 koguhulgast 1

r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 18 Mär 2012, 02:20
Postitas kyllo
jõudu!
küsimus "ridaneli-meestele" (ise siiani aint "veekuuemees olnud" :D )
kas r4 mootorite(sierra vs. taunus) karteripõhjad võivad erinevad olla??? sesmõttes, et mootori külge sobib aga taunuse sillatalaga kokku eriti ei sobi?
mul kipub karteripõhja juhipoolne madalaim nurk(ainult NURK!) vastu sillatala jääma... kõrguses on roolilati kohal ruumi sitaks, aga pikisuunas nagu tahaks motot veits tahapoole liigutada samas käpad ja padjad ei lase! käpad iseenesest originaalid, küll 1.6 mootori pealt, aga peaks ju kõik samad olema...või siiski???
pildil näha see nurk, mis vastu tala jääb- isegi piduritoru ei mahu vahele ära!
Pilt
edit: nüüd siis muudetud kujul:
Pilt
tegelikult kogu mootori/käigukasti raskuskese toetabki praegu sellesama nurgaga sillatala vastu. kui käigukasti tagaotsa kergitada, siis tekib väääike aga mitte piisav vahe. siin aga mängivad erinevad käigukasti talad rolli.

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 18 Mär 2012, 02:44
Postitas kyllo
käigukasti taladega on mul taunuseaegade algusest jamasid olnud- pole ükski kunagi sobinud ja alati on tulnud ise ümber teha.nii ka see kord.
on neid nii mitmeid erinevaid??
kaks mis mul olemas on, on pildil, kolmas mis on ammu ümber tehtud, on all praegu.
lisage veel mõni KUI ON!!!
Pilt
pildil tagumine on sis neljakäigulise kasti alt ja esimene peaks viiekäigulise oma olema kuigi praeguses seisus ei sobi!

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 15:34
Postitas sookoll
Ega täpselt ei tea, aga see su nimetatud viiese kasti tala ei ole vist Taunuse oma. Pigem mingi muu fordi oma äkki, Granada oma nägi selline välja.
On endalgi olnud nendega alati üks jama.

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 29 Mär 2012, 17:27
Postitas kyllo
vot jah,võimalik. aga seda enam peaks leiduma veel talasid.
või äkki originaalis polnudki r4, 5-speed taunust... :?:

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 30 Mär 2012, 22:41
Postitas liivimaakaups
Et,sellised mured sul.Aastatega on tulnud neid mootoreid autodelt maha tõsta ja peale tagasi panna küll ja küll.Üks ühele ei taha nad kunagi sobida.
Aga kui murest lahti tahad saada siis pead Sirje plokile Taunuse põhja mudima ,sirjel on õlivõttur pikema varre otsa kruvitud sealt see vahe tulebki.

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 30 Mär 2012, 23:01
Postitas LL_
Mina omal mõtlesin, et peaks nii lahendama: see neljase kasti tala lõigata kolmeks tükiks (auto suhtes pikisuunas), keskmine keerata 180 kraadi ja kokku tagasi keevitada ... kui kasti alla sobitada, siis peaks aru saama mida ma mõtlesin :roll:

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 30 Mär 2012, 23:53
Postitas kyllo
saan aru küll, mis mõtled. praegult allolev talagi niimoodi kokku klopsitud, aint v6 tarvis. eks tuleb jälle uus teha.
põhimure siiski karteripõhi.
kui kaups nüüd õiget juttu räägib, siis pean teise põhja sebima!
õnnetu lugu, et sügisel ühe taunuse r4 moto kuusakoskisse saatsin... :x
kellegil pakkuda midagist???

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 03 Mai 2012, 21:03
Postitas kyllo
karteripõhi sai siis lõpuks ümber tehtud ikka:
Pilt
Pilt
Pilt

eks tuleb käigukasti tala kah custom teha...

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 14 Juun 2013, 16:23
Postitas kaarelsi
Karteritest ja õlivõtturitest olen õppinud niipalju, et kaheliitrine sierralt pärit mootori karter hakkab tõepoolest ülalnimetet viisil vastu sillatala käima. Ise lahendasin selle 1,6l karteri ja õlivõtturi külgekruvimisega. Sealjuures tuleb silmas pidada tõika, et teise 2l mootori silindri kepsupolt hakkab vastu 1,6l õlivõtturit käima, kui seda mõlki ei löö.

Re: r4 mootorite karteripõhjad+käigukasti talad!

PostitusPostitatud: 17 Juun 2013, 21:16
Postitas LL_
ja nendelsamadel põhjustel sai kaasfoorumlane kaarelsi meie talveralli
Taunusel mootorit kolm korda peale panna, enne kui sillatala rahule jäi ja ka mootorist enam koledaid hääli ei tulnud :D ... ja talverallile ka muidugi taunusega sel aastal ei jõudnud
aga küll jõuab veel