Elektriline kütusepump

Siia kõigest mis kapotiall.

Elektriline kütusepump

PostitusPostitas aavo » 14 Dets 2015, 00:34

Vanal kütusepumbal läks membraan katki ja uue pumba puudumisel (saadavus kehva) otsustasin proovida elektilist.
Jutu järgi pane ainult peale ja töötab probleemideta. Kahjuks see aga nii ei ole (mitte kunagi). Hakkas tühikäigul karpat üle ujutama, kuna rõhk liiga suur. Soovitati regulaator vahele panna mille ostsin siis veel lisaks. Peale paari õhtut garaašis sain vist isegi tööle. See regulaator sai reguleeritud küll lihtsalt tunde järgi, kuna kütuse rõhku mõõta millegagi ei olnud aga kui edaspidi ka normaalselt käima läheb siis polegi vaja mõõta.

Andsin pumba ja regulaatori eest 140 euri racingekspet.ee - le

Üks probleem on ka ikkagi, see pump teeb häält, põriseb. Kui ikkagi normaalselt tööle jääb, siis teen mingi mürakatte ka sinna peale.
Manused
IMG_20151213_223516.jpg
IMG_20151213_223516.jpg (531.67 KB) Vaadatud 43065 korda
IMG_20151213_223450.jpg
pump
IMG_20151213_223450.jpg (607.25 KB) Vaadatud 43065 korda
IMG_20151213_223459.jpg
regulaator
IMG_20151213_223459.jpg (563.36 KB) Vaadatud 43065 korda
Taunus 74 XL
aavo
 
Postitusi: 324
Liitunud: 09 Apr 2009, 09:14
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas LL_ » 26 Mär 2018, 16:19

Tervist!

Sõidan Aavo vanasse teemasse sisse :)
Kas kellelgi mehaanilise kütusepumba ja karburaatori korral (mul weber dgav ja värske läikiv pierburgi pump) ka regulaatorit vaja on läinud või liigsuure kütusesurvega probleme on olnud?
Mul on mingid kummalised sümptomid peale uue pumba installi ... muidugi karpa sai ka kõikvõimalikud uued tihendid ja membraanid samal ajal. Karpa remonti tegin selle pärast et peale uue pumba paigaldamist ujutas totaalselt üle, kahtlustasin siis igasugu lekkeid ja pumba panin selle pärast, et .
Ühesõnaga enne talverallit oli kõik sätitud ja korras, talveralli lõpuks oli tühikäik kadunud ... kui kõvasti peale keerasin, jäi kuidagi käima stabiilselt kõikuvate pööretega nagu mingi pekkis pritsemootor, päris rikas ving oli ka üleval.
Karpa ujuk ei leki ja tase nagu õige, nõelklapp on uus, muid lekkeid ei paista.
Kahtlustan et nõelklapp ei pea, kuna pump lööb liiga suure surve üles? Loomkatse, kus tühikäigul pigistasin kütusevooliku fikseeruvate näpitsatega koomale, tõstis pöörded mõne aja pärast üles ...
Karpaga Sierradel on vist mingi rõhku piirav tagasivoolu potsik, neil ka mehaaniline pump?
Mõtteid?

L.
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas Tom » 01 Apr 2018, 00:32

Omal oli 83 aasta 2.0 karpa Sierra ja sellel oli ka mehaaniline pump. Lanseka küljes oli kütuseregulaator (originaal) kus oli 3 voolikut: 1 pumbast sisse, 1 karpasse, 1 tagasivool paaki. Tegemist ei olnud lihtsa kolmikuga vaid ümara detailiga mille sees tundust olevat mingi membraaniga süsteem.
Tom
 
Postitusi: 19
Liitunud: 20 Nov 2017, 11:32

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas LL_ » 03 Apr 2018, 21:14

ok, Hydroscand sai eurosid, mina sain 1 bar piirkonnaga manomeetri, kolmiku ja peoga nubinaid 8-)
Kruvisin külge ja sain rõhuks algul 0,4 baari, pärast langes 0,32 baari peale ja jäi sinna üsna stabiilselt pööretest olenemata.
0,32 bar = 4,6 psi ja enamasti ütleb internet et üle 3 psi Weber ei taha ja üle 4 psi pole üldse hea.
Kuna ma tagasivoolu ei viitsi vedada, siis Sierra tüüpi regulaator ei kõlba, jääb üle jätta nii nagu hetkel on ja loota et jamasid enam ei tule või on need põhjustatud muust või sebida korralik regulaator (nagu Aavol)

L.
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas LL_ » 30 Apr 2018, 14:45

Siia niipalju täienduseks, et ostsin ebaist samasuguse "Malpassi Petrol King" surveregulaatori nagu Aavo pildil paistab ja keerasin rõhu ca 0,17 baari peale. Kui muud kasu ei olnud, siis vähemalt pole el. pumba isu tekkides vaja seda vigurit uuesti osta ja tühikäigul paistab et hetkel enam üle ei ujuta ja peale väljasuretust läheb soojast peast ka kenasti poolest pöördest käima (liigsuure surve korral peale väljasuretust kipub karpa end sisselaskesse tühjendama ja siis uuesti käivitusel on segu liiga rikas).
Ühtlast tühikäiku ja rohelistele meelepärast täielikku kütuse energiaks muutumist muidugi müstiliselt ei tekkinud ... kerge Auschwitzi ving on sabas ikka üleval, keera kruve mispidi tahad.
Peaks nüüd uue teema valima, kus süüte või karpaprobleeme süüdistada :D
noja muidugi see biokütus ka veel tulekul, mis niikuinii kõik voolikud ja membraanid ära sööb :roll:

L.
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas aavo » 02 Mai 2018, 17:32

mina olen aru saanud, et 98 jääb samaks seega minu jaoks ei muutu midagi
Taunus 74 XL
aavo
 
Postitusi: 324
Liitunud: 09 Apr 2009, 09:14
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas LL_ » 03 Mai 2018, 14:40

ilmselt oleks jah mõistlik 98 peale üle kolida aga Aavo, miks Sa siiani 98-ga sõitsid?

L.
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas aavo » 06 Mai 2018, 13:02

sest kõrgema oktaanarvuga kütus on mootorile parem ja võimsust ka rohkem äkki ;)
Taunus 74 XL
aavo
 
Postitusi: 324
Liitunud: 09 Apr 2009, 09:14
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriline kütusepump

PostitusPostitas LL_ » 07 Mai 2018, 09:18

oukei, minuarust see 98 hoopis süttib kehvemini ja eelis on see, et teda saab põlemiskambrisse rohkem toppida ilma et see enneaegu plahvatama hakkaks? ja kasu on sellest vaid siis, kui mootor selleks tehtud on? (nüüd peaks siia panema näppu viibutava vana pedagoogi emotikoni a ma igaks juhuks ei pane sest seda siin ei ole ja ma ei ole ka eriti kindel selles, mis räägin :roll: )
aga halba ta ka kindlasti ei tee

L.
LL_
 
Postitusi: 257
Liitunud: 16 Apr 2009, 07:18
Asukoht: Laagri-Tallinn


Mine Mootor

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron