v6 portimise kasulikkusest...
Postitatud: 06 Mär 2010, 23:19
õdak!
räägiks natike plokikaante portimisest ja üldse voolavuse parendamisest ja selle kasulikkusest!
rida mootorite kohalt võib lugeda enamasti positiivset tagasisidet,samuti v8 kolakate kohta. kuidas aga oleks v6 motodega...?
kuna mul südameks endiselt 2.8 v6, millel kaks väljund porti kolme silindri kohta,mis ei ole just geniaalseim lahendus mootorite maailmas, siis olen kahevahel, et kas hakata üldse jändama sellega või mitte...kas sellest kõigest oleks ka persemumeetriga tuntavat kasu või mitte!?
on keegi teinud, proovinud,läbi kukkunud!?
arutagem!
räägiks natike plokikaante portimisest ja üldse voolavuse parendamisest ja selle kasulikkusest!
rida mootorite kohalt võib lugeda enamasti positiivset tagasisidet,samuti v8 kolakate kohta. kuidas aga oleks v6 motodega...?
kuna mul südameks endiselt 2.8 v6, millel kaks väljund porti kolme silindri kohta,mis ei ole just geniaalseim lahendus mootorite maailmas, siis olen kahevahel, et kas hakata üldse jändama sellega või mitte...kas sellest kõigest oleks ka persemumeetriga tuntavat kasu või mitte!?
on keegi teinud, proovinud,läbi kukkunud!?
arutagem!