et teemat värskendada, siis võin teatada, et kogemata aasta tagasi soetatud Atlase kokkupressitav seib tõmbaski endale silla ligi
, tänud Aavole.
See selleks, asusin ju remontima oma Kölni silda... et elu huvitavam oleks otsustasin läheneda teaduslikult, laiali lammutada ja sealt kõik laagrid ja distantsseibid välja võtta, et pärast poleks taganemisteed (soovi kõik samamoodi mõõtmata kokku panna). Seibe koukisin veel teisest sillast juurde ka ja ajasin segamini (kogemata).
Tehasemanuaali saab järgida osaliselt, sest seal nõutakse palju eririistu.
Kõigepealt vahetasin tiguhammaka võllil laagrid ja panin uue surveseibiga kokku nii nagu Aavo enne selgitas … mis muidugi oli viga sest kõigepealt tuleks nullist alustades määrata diffrikorpuse laagrite kogulõtk, aga selleks jääb paigaldatud tiguhammakas ette.
Järgmisena (ehk tegelt esimesena) siis korpusele laagrid ilma seibideta külge ja nagu tehaseraamatus kirjas ühelt poolt ja seejärel teiselt poolt pooltelje august vastava isetehtud abirakisega survestades ning samal ajal kella näitu jälgides mõõta ära kogulõtk ja liita sellele 0,05 mm … niipalju on siis seibe kokku vaja. Ühe poole seibide koguse saab ka raamatus näidatud meetodiga kätte, niiet teoorias peaks hambumuse lõtk kohe paika minema ...
Muidugi elu nii lihtne ei ole ja mul kiilus teadusliku meetodi peale kokkupanduna differ kinni … tõstsin seibe ümber aga ikka oli imelik, hambumuse lõtk ka varieerus 0,15 mm võrra … lõpuks sain täiendavate mõõtmistega aru et kogu see ringi käiv diffri kobakas oli kõver ja edasine töö oleks mõttetu, kui suurema lõtkuga kokku panna siis uluks ilmselt ikka.
Noh siis mõni päev jätkan, proovin teise difri korpusega algusest peale uuesti, sest teo ja taldriku komplekt ise paistsid üsna ilusad, muidugi kõvera korpuse küljes ilmselt ka kõveralt kulunud … või krt teab