Leht 1 koguhulgast 2

Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 17 Sept 2015, 16:12
Postitas LL_
Tere

Tahaks panna Taunuse suunda muutma vähemalt nii kenasti kui tehas ette näeb, hetkel külge kruvitud ja garaazis vedelevad poolpidused roolilatid nagu päris välja ei vea, ei viitsiks selliseid juurde ka soetada.
Kes teab kust saab Taunusele uut või uueväärset tavalist ilma võimuta roolilatti?
eparts.ee ütles, et neilt ei saa, kuigi kataloogis veel on näha. ebay-st leidsin UK-st 100£+40£ saatmiskuluga uue Cortina lati, see peaks ka sobima. Motomobil-ist on taastatud latil üldse hind üle 200€ ...
Kui kellelgi on huvi koopereeruda UK-st tellimisel, siis võin uurida, kas saatmiskulu pealt saab kokku hoida.
Rohkem liigub mk1 ja mk2 Escortile roolilatte, neid saab ka kiiremaid (nt 2,4 või 2,9 pööret). Kas keegi on lähemalt mõnele sellisele latile otsa vaadanud, kui palju füüsiliselt erineb Taunuse omast?
Võimuga latte on ka nii mõnigi külge kruvinud, originaal ilmselt veelgi haruldasem (või 534 € saksast :? ) kui võimuta latt aga mida siis külge on aretatud ja kuidas? Sierra oma?
Kirjutage ja joonistage ...

LL

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 23 Sept 2015, 00:10
Postitas kyllo
Sul kohe tulevad ned teemad välja samad mida ise hetkel mõtlen :D
Samas vbolla mõtleb pool meie pisikesest kogukonnast samu asju, mine teagi...igatahes- kah võimuga lati peale mõtlen, korra tegelt äragi teinud- panin sierra lati. Oli tema kuigipalju pikem, niiet pidasin roolivardad lyhemaks tegema ja uuesti keermestama. Lati enda kinnitamiseks oli tarvis taunuse sillatalale kaks jublakat keevitada kust sis poldid läbi käima hakkasid.
Küll aga ei jäänd mina selle tulemiga rahule...mäletagi mis see suurem häire mul oli..midagi igatahes jäi paha. Kas oli syydi see asjaolu, et sierra lati korpus ja yhtlasi siis ka korpuse sees liikuv hammaslatt oli taunuse omast pikem (mida ju muuta ei saa)...ja mis mõjutas siis ehk roolivarraste veits teistmoodi trajektoori liikumist või....mina ei tea.
Nyyd igatahes tahan leida täpselt samas mõõdus korpusega latti, et seda kala ei tekiks enam mis oli.

Varuosadest...krt kas tallinna fixusest ei peaks terves tykis tavalist latti saama...helista ja uuri! 6-7 aastat tagasi kyll sain. Melasi või misasi ta sis oligi :)

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 25 Sept 2015, 12:03
Postitas aavo
Oh sind naiivset Kyllo :), 6-7 aastat tagasi võis saada jah aga praegu nad ei oska isegi otsida sellisele autole midagi.

Tuleb otsida välismaa romulatest latt (võimuga oli 75 ja edasi, selline on mul peal) ja lasta spetsialistil korda teha. Kiiremad latid saadaval mingitest racing poodidest Inglismaalt ja ilmselt Soomest ka ja maksavad ka..

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 28 Sept 2015, 00:20
Postitas LL_
sügavas rooligeomeetria mudas mulistamine on lahe :)
maeisaa küll hetkel aru, kuidas lati pikkus roolimist võiks mõjutada ... aga mine tea
igal juhul mõjutab päris koledasti kui kokkujooks ja eriti pikijooks (või mis ta nimi ongi meiekeeli, caster igatahes inglise keeles) on paigast ära, arvestades taunuse silla pehmet olemust ei seisa need parameetrid vist eriti paigas ka kui agressiivsemalt rooli väänata. Kokkujooksu saab lihtsalt paika, selle "caster"-iga on rohkem nikerdamist kui sillastendi käepärast pole ...
ma katsetasin ja ikka päris erinevalt käitub auto, ehk et kõigepealt parameetrid paika ja loksud välja 8-) teaks ainult millal siis see kõige õigem seadistus käes on.
Päris huvitav oleks proovida mitut Taunust järjest ja võrrelda ... võibolla mõni on ka normaalselt juhitav

L.

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 29 Sept 2015, 11:23
Postitas aavo
praegu sõidan igapäevaselt taunusega ehk võib minupärast mõni õhtu proovimise teha.

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 05 Okt 2015, 14:49
Postitas kyllo
Näedsa...Atoys taunuse latti pakuvad 140 euri letihinnaga ja 4 nädalat oodet. Kui nad ise midagi puusse pole pannud... Aga selline inf igatahes praegu.
Onu kyllo kaudu saab sitaks odavamalt kah ;)

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 06 Okt 2015, 23:55
Postitas LL_
mis loom see Atoys on? :)
ja kas tegu on taastatud või uue latiga?
või tegelt vahet pole, kui on saadaval siis ma tahaks küll ühte ...

L.

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 08 Okt 2015, 23:39
Postitas kyllo
Ilmselt ikka uus latt...ega nii ei kysinudki.
Aga paneme sis yhe lati tulema või mis...? Kui keski veel tahab eks andke märku.

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 09 Okt 2015, 19:31
Postitas LL_
palun mulle siis üks latt, vahetan selle hea meelega (140 - sitaks odavamalt)€ raha vastu ... :roll:
LL.

Re: Roolimisest (latid, võimendus, saadavus, DIY)

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2016, 14:42
Postitas LL_
Tere

iseküsin-isevastan
Omandasin omale inglaste ebay-st siis ühe lati, kuna talveralli hakkab lähenema ja Küllost pole veel kuulda olnud :?
Maksis koos saatmisega ca 170 euri, paistab olevat uus toode, tootjat ei suutnud kusagilt tuvastada, müüja oli "Kelly Bray Steering".
Kruvin lähipäevil koos uute roolivardaotstega alla, prognoosin esialgu igaksjuhuks et juhitavus paremaks ei lähe :)

LL