2.3 V6 koos turboga (turbo may)

Siia kõigest mis kapotiall.

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas AndresZ » 26 Nov 2009, 10:10

Kui lugeda vähe selle 2.9 mootori kohta, mis sellega tehtud, siis ma võiks vastu vaielda, et see odavam oli :)
Originaal cossu mootor kannatab reaalselt samapalju ja seal hakkab ainult mure surveastmega, kui originaal kolvid jätta. See ka paneb tavaküttega piirid ette. Kui vahetada see kõrgema oktaaniga kütte vastu, siis pole ka 500 ja peale hobust probleem. Arvan, et odavam osta romulas 8000.- ees cossu mootor ja sellega paugutada, kui hakkata seda tava 2,9 mootorit aretama.
Kui ka minul peaks miskit selle praeguse mootoriga juhtuma, siis uut samasugust mootrit tegema küll ei viitsiks hakkata ja läheksin uuesti stock mootri peale tagasi :roll:
AndresZ
 
Postitusi: 31
Liitunud: 03 Juun 2009, 12:06

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas sookoll » 26 Nov 2009, 14:35

mingiaeg käis ka Autolehest 300hp scorpa läbi, millel oli siis tavaline 2,9 ära turbotatud. Ma arvan, et fordiomanikele, kel pole plaanis end võistlustel näitamas käi, kuid tahaksid natuke asisemat minekut või lihtsalt näppe õliseks teha igavusest, oleks see variant rahaliselt ilmselt parem kui cossu turbotamine.
sookoll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 13 Apr 2009, 15:11

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas kyllo » 26 Nov 2009, 18:22

seda minagi!
veel rääkides nei v mootori teise poole gaasidest, siis...ma küll ei mäleta, et oleks riivo taunusel täheldanud teiseltpoolt turpsini minevat heitgaasi toru või torusid!? või jäi mul kahesilmavahele...

sellest 300hp efi scorpast pole kuskilt lugeda/vaadata???
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 253
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas heigo » 26 Nov 2009, 21:54

riffil peaks jooksma ikka mõlemad pooled
heigo
 
Postitusi: 41
Liitunud: 16 Apr 2009, 23:36
Asukoht: finland-kotka/tallinn-nõmme

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas AndresZ » 27 Nov 2009, 00:13

Jookseb küll küllo :D
Tal läheb mootori tagant see toru, mis läheb teiselepoole.
AndresZ
 
Postitusi: 31
Liitunud: 03 Juun 2009, 12:06

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas kyllo » 27 Nov 2009, 00:45

hmhh! tähtsusetud asjad, mis on jäänud kahesilmavahele :roll:
mootori tagant,altpoolt kasti siis ikka? pealtpoolt läeks nagu jõle kitsaks...
Kasutaja avatar
kyllo
 
Postitusi: 253
Liitunud: 14 Apr 2009, 18:07

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas mutter » 27 Nov 2009, 23:19

kyllo kirjutas:vai kurja, see capri ju tavaline 2.9 efi!
kui selline asi tõesti niimoodi paukuma pannakse nagu näha võib, siis on see ju täitsa kena (ja odavam) alternatiiv liigkallile cossule :P

vaatasin ka neid klippe ja imestan siiani kui hästi mootor pööret kannatab :idea:

oma 2.3-ga peale mõningaid tõsisemaid pedaalilevajutusi on märgata va õli märgumisest tiba niiskeks läinud peasid... :lol:
korktihendid on mõlemad uued
mõni nüüd naerab, et üks järjekordne hull teemaalgataja on võtnud plaaniks vanale konele õhku äkitse juurde pumpama hakata

tegelikult on aga ikka vist nii, et rahakott seab piirid ja alustan võib olla kunagi sisselaske modimisega
lahti pole seda mootorit veel kunagi tarvidust olnud võtta
kes seda teab kui palju seal aastatega saasta sisse kogunenud on :?:
kes aega müüb, oodatud kõik pakkumised
mutter
 
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Nov 2009, 22:13

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas laur » 28 Nov 2009, 01:45

Kui rahaga kitsas siis kõige soodsam võimsuse lisa oleks alustuseks 2,3 asemele 2,8 panna.
Istub üks ühele, ainuke asi et ei leidu eriti neid 2,8 karpa mootoreid meil.

//Mis puutub kork tihenditesse, siis mina ei ole neid kunagi silikooni abita tihedaks saanud.
2x 82' Ford Capri
laur
 
Postitusi: 25
Liitunud: 09 Apr 2009, 23:11
Asukoht: Tartu

Re: 2.3 V6 koos turboga (turbo may)

PostitusPostitas sookoll » 28 Nov 2009, 22:54

kyllo kirjutas:sellest 300hp efi scorpast pole kuskilt lugeda/vaadata???

See oli ilmselt mingi paar aastat tagasi Autolehes. Kui ma nüüd päris õigesti mäletan, siis oli tal veel kaks turbsi, aga võin ka valesti mäletada. Aga lehe nr kindlasti ütelda ei oska, vb scorpa foorumist saab selles suhtes abi.
sookoll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 13 Apr 2009, 15:11

Eelmine

Mine Mootor

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron